Byla jsem velice překvapená, když můj bratr chtěl, abych sehnala někoho, kdo mu udělá nějakou reklamu na jeho podnikání. Můj bratr podnikal v tom, že pronajímal různé zahradní stroje anebo takové stroje, které jsou na pole a zajímá se také o agrozemědělství. A proto jsem si řekla, že opravdu nejlepší bude, kdyby se také toho chopila nějaká reklamní agentura. Jenomže já jsem právě vystudovala reklamní školu, tak bratr po mě pro mě chtěl také něco udělat, abych už měla konečně svou první zakázku. Řekl, že to řádně proplatí, takže jsem si říkala, že vlastně mi bude od věci, když se o tohle pokusím.
A navíc to může být opravdu skvělá příležitost a možná to potom taky zapíšu do svého portfolia. A bratr chtěl, abych sehnala někde různé látky a potom nechala udělat košile s potiskem. A měly to být košile s potiskem, kde bude jeho název firmy a jeho jméno anebo také různé obrázky, jako například zahradní technika a podobně. Byla jsem docela nadšená, protože mě by absolutně vůbec nenapadlo, že bych měla sehnat nějaké látky abych udělala reklamní košile, jako reklamní předměty anebo reklamu. Protože jsem se zeptala ještě svého bratra, jak by uvažoval anebo jak by si to přesně představoval. Takže mi bratr také nakreslil různé obrázky, abych měla takovou reálnější představu, jaké budou jeho reklamní předměty, respektive košile s potiskem, měly vypadat. Když mi to potom bratr nakreslil, tak jsem měla už o něco lepší představu. On chtěl vlastně něco takového křiklavého a zářivého.
Takže jsem si řekla, když budu dělat košile v ostře zelené barvě a v ostře oranžové barvě, že to bude naprosto ideální značka. A potom na to dám opravdu černé nápisy anebo tam dám různé barevné obrázky, takže to opravdu budou košile s potiskem a budou samozřejmě k nepřehlédnutí a budou takové originální. Podle mého názoru, když je reklama opravdu hodně výrazná anebo něčím zaujme na první pohled, tak je opravdu vysoká pravděpodobnost, snad devadesát procent, že si jí všimne opravdu co nejvíce lidí. Pokud uděláte opravdu jenom obyčejnou reklamu, tak je malá pravděpodobnost, že si toho někdo všimne.